در حال بارگذاری...

Wondershare TuneUp360 7.0.0.11 Final آنالیز و عیب یابی سیستم

Wondershare TuneUp360
Wondershare TuneUp360  نرم افزاری دیگر از کمپانی Wondershare است که برای مشکل یابی و آنالیز سیستم میباشد. پیغام های خطا در سیستم عامل های ویندوز علاوه بر مشکل ساز بودن و در طول زمان باعث افت سرعت سیستم و در نتیجه در یک روز منجر به سقوط سیستم می شود. این نرم افزار مشکل یابی سیستم با آنالیز کردن پردازش کننده و مدیریت کل سیستم و عیب یابی مشکلات سیستم، سرعت سیستم شما را بهینه کرده و به طول عمر سیستم شما می افزاید. در واقع پیدا کردن ریشه مشکلات سیستم و بهینه سازی سرعت سیستم خود را به این نرم افزار بسپارید. علاوه بر این محافظت از حریم شخصی شما در مقابل هکر ها و جاسوسان از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که میتوانید امنیتی مثال زدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.
قابلیت های نرم افزار Wondershare TuneUp :
  • نهایت قدرت در بهینه سازی
  • افزایش سرعت سیستم با برطرف نمودن مشکلات و خطا ها
  • آنالیز سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزای
  • برقراری امنیت در برابر جاسوس ها هکر ها
  • در نظر گرفتن بهترین تنظیم و پیکربندی برای هر سیستم بر اساس عواملی خاص
  • ریشه یابی مشکلات و برطرف نمودن باگ هایی که از طریق نصب نرم افزار در سیستم بوجود می آید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )