در حال بارگذاری...

Windows 8 Manager 2.2.8 + Portable مدیریت ویندوز 8 و 8.1

Windows 8 Manager Windows 8 Manager  نرم افزار کاربردی و قدرتمند جهت بهینه سازی سرعت ویندوز ، بهینه سازی سرعت راه اندازی ویندوز و خاموش شدن آن ، تعمیر بخشهایی از ویندوز ، پاکسازی هارد دیسک از فایلهای تکراری و سیستمی ، رفع مشکلان احتمالی و بهبود امنیت ویندوز 8 و در نتیجه عملکرد بهتر ویندوز در انجام فعالیت های شما میباشد.
این نرم افزار دارای ابزاری اختصاصی جهت تجزیه تحیلیل هارد دیسک ، رجیستری و یکپارچه سازی درایوها و رجیستری میباشد. Windows 8 Manager به شما جهت سفارشی سازی بخش هایی از ویندوز مانند : تنظیمات شروع ویندوز ، تنظیمات صفحه شروع ، اکسپلورر ، دسکتاپ ، تسکبار ريال منو راست کلیک و ... رانیز میدهد. ابزارهای دیگر این نرم افزار مانند مدیر اجرای برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و مدیریت اتصالات شبکه و Defrag کردن هارد دیسک و رجیستری ویندوز شما را در بهبود بخشیدن به عملکرد و سرعت ویندوز یاری رسانی میکند.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )