در حال بارگذاری...

TextPipe Pro 10.7.2 + Portable ویرایش و دسته بندی انواع فایل متنی

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری TRACKER 19769 16 فروردین 1398
TextPipe TextPipe نرم افزاری کاربردی و بسیار سریع جهت دسته بندی، مرتب سازی و تغییر شکل محتویات انواع فایل های متنی میباشد که به جای انجام دستی کارها و کار با چندین ویرایشگر مختلف ( مانند مایکروسافت ورد و اکسل )، تمامی تغییراتی را که می خواهید بر روی فایل های متنی خود ایجاد نمایید را در یک جا مشخص کرده و به صورت خودکار آنها را پیاده سازی می نماید و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما و انجام خودکار همه عملیات با یک ابزار می شود. توانایی انجام چندین عملیات به صورت همزمان و با سرعت بالا، پشتیبانی از طیف وسیعی از فایل ها و فرمت های متنی ( از جمله بسیاری از فرمت های ساختار یافته و سندهای مربوط به سایت ها و وبلاگ ها و فرمت هایی چون HTML, XML CSV, Tab, Pipe, DOCX, XLSX, ODT )، پشتیبانی از فایل ها و اسناد با حجم بالا ( بیش از 2 گیگابایت )، پشتیبانی از یونیکد و ... از جمله امکانات و مواردی است که در مورد این نرم افزار میتوان به آنها اشاره کرد. این نرم افزار محصولی از کمپانی استرالیایی DataMystic می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 33 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار