در حال بارگذاری...

Apache OpenOffice 4.1.15 + Portable آفیس قدرتمند و رایگان

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری TRACKER 128189 23 آذر 1402
OpenOffice OpenOffice نرم افزاری کدباز واژه پرداز ( مشابه ورد ) ، صفحات گسترده ( مشابه اکسل ) ، ارائه ها ( مشابه پاور پوینت ) ، گرافیک، پایگاه داده ( مشابه اکسس ) و غیره می باشد. این نرم افزار در زبان های مختلف موجود بوده و روی اکثر کامپیوترها اجرا می شود. اطلاعات ساخته شده توسط آن در فرمت های استاندارد ذخیره شده و شما می توانید اسناد سایر نرم افزارهای Office را نیز توسط OpenOffice بخوانید و بنویسید.
امکانات نرم افزار OpenOffice
  • نرم افزار را دانلود کرده و کاملا رایگان از آن استفاده کنید.
  • برای کسانی که می خواهند از نرم افزارهای Office دیگری استفاده کنند، OpenOffice می تواند یک سورپرایز باشد! مطالعه ها نشان داده است که انتقال از Microsft Office به OpenOffice بسیار ساده تر از به روز رسانی نسخه Microsoft Office 2007 می باشد.
  • بدون نیاز به تایپ مجدد : بسیاری از افراد دارای اسنادی هستند که در نرم افزارهای دیگر آنها را ساخته اند. OpenOffice می تواند با دقت بالا این فایل ها را بخواند و مشکل شما را برطرف کند. حتی OpenOffice می تواند فایل هایی که توسط نرم افزار اصلی خود قابل اجرا نیستند را نیز اجرا کند. اگر دوستان و همکاران شما دارای نرم افزار دیگری برای پردازش کلمات هستند، با داشتن OpenOffice مشکلی برای انقال اسناد و خواندن و نوشتن آنها نخواهید داشت.
  • طراحی بهتر : 20 سال تجربه در طراحی باعث شده این نرم افزار از نظر ظاهر منحصر به فرد به نظر برسد.
  • OpenOffice از تمامی فایل هایی که توسط دیگر نرم افزارهای Office ساخته اید کاملا پشتیبانی می کند. بدین طریق دیگر نیاز به نصب چندین نرم افزار ندارید، با نصب یک نرم افزار تمامی نیازهای شما برطرف خواهد شد.
  • فرم های OpenOffice یک پلتفورم ایده ای برای ساخت متریال های آموزشی و مدیریت امور اداری و اجرایی می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 140 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 4.1.9

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11