در حال بارگذاری...

Classic Menu for Office 2007 v7.25 منوی کلاسیک برای آفیس 2007

Classic Menu for Office 2007 Classic Menu for Office 2007 با ورود نسخه Microsoft Office 2007 خیلی ها سریع این نرم افزار جدید را نصب کردند و خیلی سریع نیز ان را از سیستم خود حذف کردند! در این نسخه Office کلا تغییر کرده بود . حتی حرفه ای ترین کاربری که با نرم افزار مجموعه Office 2003 کار کرده بود و همه قسمت های آن را از بر حفظ بود ، برای کارکردن با Office 2007 می بایست حداقل ۱ هفته وقت صرف می کرد تا بتواند روی این نسخه مسلط شود . به همین دلیل شرکت هایی دست به کار شدند و نرم افزای را تولید کردند تا بتواند قسمت دیداری Office 2007 را همانند Office 2003 کند. یکی از این شرکت ها Addintools نام دارد که نرم افزاری را با نام Classic Menu for Office 2007 تولید می کند . توسط این نرم افزار محیط کاربری و رابط گرافیکی آفیس ۲۰۰۷ همانند آفیس ۲۰۰۳ می شود و کاربرانی که به این نسخه از آفیس عادت کرده اند می توانند به خواسته خود برسند . این نرم افزار محیط Office 2007 را کاملا شبیه به افیس ۲۰۰۳ می کند و تمام امکانات این نسخه را در دسترس سریع شما قرار می دهد . نصب سریع و آسان و همچنین دسترسی سریع به تمام امکانات از قابلیت های این نرم افزار است . این نرم افزار با نرم افزار آفیس Word, Excel, Access, Outlook و PowerPoint 2007 سازگاری دارد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار