در حال بارگذاری...

Universal Document Converter 6.8.1712.15160 مبدل اسناد

Universal Document Converter Universal Document Converter با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. شما قادرید تا انواع فایلهای آفیس را وارد این نرم افزار کنید و با ابزارهایی که در آن وجود دارد اقدام به ویرایش قسمت های دلخواه از نوشته خود نمایید و سپس در پایان متن آماده شده را در فرمت پی دی اف ذخیره کنید. همچنین پس از ویرایش های نهایی و در هنگام ذخیره سازی می توانید متن را در فرمت های گرافیکی نظیر TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF or BMP نیز ذخیره کنید که عکس ساخته شده دارای کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم بالا می باشد. علاوه بر این شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اشاره نمود که این قابلیت در چاپ متن و نیز ویرایش آن به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد نمود.
برخی از ویژگیهای Universal Document Converter :
  • تبدیل آسان انواف فایلهای سندی و متنی.
  • پشتیباین کامل از انواع فرمتهای سندی.
  • امکان تبدیل فایلهای متنی به فرمتهای گرافیکی با کیفیت.
  • پشتیبانی از فرمتهای نرم افزار آفیس.
  • ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )