در حال بارگذاری...

Aiseesoft Phone Mirror 2.2.28 مشاهده صفحه نمایش اندروید و آیفون در ویندوز

موبایل SalaR 133056 9 بهمن 1402
Aiseesoft Phone Mirror Aiseesoft Phone Mirror نرم افزار حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش گوشی اندروید و آیفون خود را بصورت بی سیم بر روی کامپیوتر خودتان نمایش دهید. برنامه Aiseesoft Phone Mirror به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید، مانند نمایش ویدئوها، پخش موسیقی، ارسال پیامک و تماس ها و غیره . برای استفاده از نرم افزار Aiseesoft Phone Mirror ، شما نیاز دارید تا ابتدا آن را بر روی گوشی خود و همچنین کامپیوتر خود نصب کنید. پس از نصب، می توانید بصورت بی سیم به کامپیوتر خود وصل شوید و صفحه نمایش گوشی خود را بر روی آن بازتاب دهید.
Aiseesoft Phone Mirror با ارائه روش‌های مختلف برای اتصال، امکان اتصال بین دستگاه‌های همراه و لپ تاپ با Wi-Fi را فراهم می‌کند. اگر کاربر iOS هستید، باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما و کامپیوتر به همان شبکه WLAN متصل هستند و برای اتصال، صفحه Cast را باز کرده و به آن متصل شوید. اگر کاربر آندروید هستید، می‌توانید با اسکن کد QR یا وارد کردن کد PIN، صفحه نمایش دستگاه همراه خود را با Wi-Fi به کامپیوتر خود وصل کنید. همچنین، در صورتی که بخواهید بدون استفاده از Wi-Fi صفحه نمایش گوشی خود را به PC بصورت وصل شده به کابل USB ببینید، نیز می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 80 مگابايت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 2.2.28 ( 64 بیتی )

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل‎های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل‎های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11