در حال بارگذاری...

VariCAD 2023 v2.08 طراحی آسان قطعات صنعتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 95221 1 مهر 1402
VariCAD VariCAD نرم افزار طراحی سه بعدی و ماشین کاری است که به شما این امکان را می دهد قطعات صنعتی را طراحی و آنها را به صورت دقیق ترسیم کنید. با VariCAD می توانید اشیاء سه بعدی را ایجاد، ویرایش، ترسیم و تحلیل کنید. برای مثال می توانید به راحتی قطعات ماشین های خود را طراحی کنید و آن ها را در نرم افزار به صورت سه بعدی ببینید. نرم افزار VariCAD دارای ابزارهایی برای طراحی های ۲بعدی و ۳بعدی قطعات ، طراحی صفحات فلزی ، قفسه ها ، لوله ها ، آزمایش برخورد قطعات ، سر هم کردن قطعات ، منابع استانداردهای جهانی قطعات بر اساس استاندارد های ANSI و DIN و ... را دارا می باشد. نرم افزار VariCAD از فرمت های STEP , STL , IGES , DWG و DXF پشتیبانی می کند. ظاهر کاربری این نرم افزار به گونه ای است که می توانید به سرعت به طراحی قطعات به صورت ۲بعدی و یا ۳بعدی بپردازید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Windows version The minimal required configuration:
  • Windows 7, Windows 8/8.1 or Windows 10/11
  • 2 - 4GB RAM
  • Graphic card with hardware support of OpenGL graphics (e.g. NVIDIA GTX graphics chip)
  • 3 (5)-button mouse with the scroll wheel