در حال بارگذاری...

CSI SAFE 21.2.0.2417 نرم افزار آنالیز و طراحی کف بتنی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 436014 1 آذر 1402
CSI SAFE CSI SAFE نرم افزاری مفید و کاربردی جهت طراحی کف بتنی post-tension و سیستم های بنیادی بکار برده می شود. در نسخه جدید SAFE عناصر چند بعدی طبق مدلسازی و ابزارهای ترسیم تصاویر معرفی شده اند. مجموعه CSI SAFE با بهره گیری از استانداردهای موجود در حوزه عملیاتی بودن طرح و خلاقیت آن امکانات تازه ای برای کاربران فراهم می کند.
نرم افزار CSI SAFE حوزه های مختلف فرایند طراحی مهندسی ، از طرح کلی قالب بندی گرفته تا معرفی جزئیات کامل ترسیم در محیطی ساده و قابل درک به تصویر می کشد. اگر چه این نسخه از سری نرم افزارهای SAFE با نام دیگری معرفی نشده ، اما ویژگیهای جدید آن در سطحی گسترده افزایش و در موارد بسیاری ارتقاء یافته است. این نسخه آمیزه ایی از یک برنامه مهندسی پرقدرت ، بسیار کارآمد با کاربری آسان را برای کاربران ارائه می دهد. نرم افزار SAFE قابلیت ها و امکانات قابل فهم در حوزه سازه بتنی محکم ارائه می دهد و علاوه بر آن از ویژگیهای تنش ستون بهره مند است.

توجـه
  • هنگام نصب و اجرای نرم افزار ( برای بار اول ) حتما باید به اینترنت متصل باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 636 مگابایت به همراه Keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • حتما به اینترنت متصل باشید.
  • نرم افزار را نصب کنید ( در مراحل نصب Use Standalone License یا On-prem Standalone را انتخاب و در پنجره وارد کردن key دکمه Close را بزنید)،اما اجرا نکنید
  • به مسیر C:\Program Files\Computers and Structures\SAFE 21  رفته و به روی فایل CSiNativeImageGen.exe کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید. برای انجام مراحل باید دوبار کلید F4 را بزنید.
  • به روی فایل Keygen.exe کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید. ( پسورد داخل فایل Password موجود است )
  • فایل lservrc ( ساخته شده توسط keygen ) و SentinelRMSCore.dll موجود در پوشه keygen را در هر 2 مسیر زیر کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
    C:\Program Files\Computers and Structures\SAFE 21
    C:\Program Files\Computers and Structures\SAFE 21\CSiLicensing  
    
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11