در حال بارگذاری...

ChemMaths 17.8 محاسبات شیمی فیزیک و مهندسی شیمی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 15544 26 دی 1402
ChemMaths ChemMaths یک نرم افزار محاسباتی مهندسی شیمی است. ChemMaths حاوی اطلاعاتی درباره 3000 ترکیبات شیمیایی می باشد و اطلاعات مورد نیاز را برای انجام محاسبات شیمی بخصوص شیمی فیزیک و مهندسی شیمی را در خود دارد. ChemMaths یک نرم افزار جامع است که شامل مجموعه بزرگی از توابع محاسباتی علمی، مبدل های واحد و ژنراتورهای نمودار می باشد.. ChemMaths از یک دانشنامه بزرگ تشکیل شده است و قادر است اطلاعاتی در مورد صدها یا حتی هزاران ترکیب شیمیایی به شما ارائه دهد. بنابراین می توانید رفتار آنها را در موقعیت های مختلف مطالعه و پیش بینی کنید. علاوه بر این، می توانید خواص، ثابت های بحرانی، ترمودینامیک، کشش سطحی، نفوذپذیری مایع یا ویسکوزیته آنها را مشاهده کنید.
  • مطالعه ترکیبات شیمیایی و خواص آنها
ChemMaths از یک دانشنامه بزرگ تشکیل شده است و قادر است اطلاعاتی در مورد صدها یا حتی هزاران ترکیب شیمیایی به شما ارائه دهد. بنابراین می توانید رفتار آنها را در موقعیت های مختلف مطالعه و پیش بینی کنید. علاوه بر این، می توانید خواص، ثابت های بحرانی، ترمودینامیک، کشش سطحی، نفوذپذیری مایع یا ویسکوزیته آنها را مشاهده کنید.
  • محاسبات و تبدیل واحدها
این برنامه به شما امکان می دهد واحدهای اندازه گیری را برای مساحت، چگالی، انرژی، نیرو، طول، جرم، توان، فشار، سرعت یا حجم تبدیل کنید. معادلات را می توان به راحتی در یک برگه اختصاصی با انتخاب نوع محاسبه ای که می خواهید انجام دهید، حل کرد. این لیست شامل تنش برشی روی طرح های مکانیکی، معادلات الکتریکی، فیزیک، شیمی، ریاضیات، انتقال حرارت یا آزمایش ظروف می باشد.
  • خواص شیمیایی عناصر و ترکیبات
یک برگه اختصاصی به شما امکان می دهد ویژگی های عناصر شیمیایی، ذرات یا ترکیبات را مشاهده کنید و رفتار آنها را در شرایط مختلف مشاهده کنید. به عنوان مثال، این برنامه می تواند داده های جداگانه ای برای مایعات، گازها و جامدات، ترمودینامیک، رسانایی یا پیش بینی نتایج گرمایش در مایع نمایش دهد.
فایل های داده ثابت های پایه را برای تفکیک اسید و قلیایی در آب در دمای 298 K نشان می دهند. علاوه بر این، ChemMaths همچنین شامل یک کتابخانه از صفحات گسترده حاوی داده های علمی، یک پخش کننده رسانه یکپارچه، یک ریپر سی دی و یک دیسک برنر است. همچنین می توانید از این برنامه برای مرور اینترنت یا به عنوان یک ماشین حساب علمی استفاده کنید.
  • شبیه سازی فرآیند و نمودارها
ChemMaths همچنین دارای تابع Prosim است که به شما امکان می دهد رویدادی را با حداکثر پنج شی قابل تنظیم شبیه سازی کنید. ChemDesigner فضای کاری را به شما ارائه می دهد که در آن می توانید ساختار ترکیبات شیمیایی یا نمادها را بسازید و مشاهده کنید. می توانید اشکال، خطوط، متن یا تصاویر را درج کنید. برگه نمودارها یک نمودار را با داده های سفارشی نمایش می دهد و جدول تناوبی لیست عناصر شیمیایی را نمایش می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 17.8
دانلود با حجم 18 مگابايت به همراه keygen
ورژن 17.6
دانلود با حجم 18 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست محصولات ChemMaths را انتخاب کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید. 
  • نرم افزار را اجرا کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط کرک
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10