در حال بارگذاری...

F-Chart Engineering Equation Solver Pro v9.478-3D حل معادلات غیر خطی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 96105 30 مهر 1397
Engineering Equation Solver F-Chart Engineering Equation Solver نرم افزار کاربردی رشته مکانیک در حل معادلات غیر خطی همچنین جدول خوانی خواص ترمودینامیکی گازهای متفاوت و جداول سایکومتریک می باشد که برای مهندسان مکانیک شاخه حرارت و سیالات بسیار حائز اهمیت است. برنامه Engineering Equation Solver دو برتری مهم نسبت به سایر نرم افزار های حل معادله دارد، اول اینکه EES به طور خودکار معادلاتی که باید همزمان حل شوند را شناسایی و دسته بندی می کند. این مورد مراحل کار را برای کاربر بسیار ساده می کند و مطمئناً بالاترین سرعت و بازده را خواهد داشت. دوم اینکه EES یک سری توابع جهت محاسبه خواص ترموفیزیکی مواد در اختیار کاربر می گذارد.
کتابخانه توابع ریاضی و توابع خواص ترموفیزیکی مواد در EES بسیار گسترده می باشد اما ممکن است پاسخگوی نیازهای همه افراد نباشد لذا امکان اضافه کردن توابع دلخواه با استفاده از برنامه نویسی به زبان های سی، پاسکال و فرترن وجود دارد. اصول کار در EES به این نحو است که ابتدا باید مسأله مورد نظر به طور کامل تحلیل گردیده و معادلات لازم استخراج گردد. بعد از استخراج معادلات باید آن ها را به زبان EES تبدیل نمود. سپس در بخش فهرست متغیرها، اسامی متغیرها و واحدهای احتمالی آنها را مرتب نمود. در صورتی که اقدامات اولیه به شکل صحیح صورت گیرد و مسأله از نظر ریاضی قابل حل باشد می توان یک بار برنامه را اجرا کرد. اگر برنامه در حین اجرای مسایل پیچیده به مشکل برخورد کند باید مقادیری برای برخی متغیرها حدس زد و مسأله را به روش سعی و خطا حل نمود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 25 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و فیلد های خالی را به دلخواه پر کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید و فایل لایسنس را در مسیر C:\EES32 ذخیره کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10