در حال بارگذاری...

Microsoft WorldWide Telescope 6.1.2.0 نرم افزار تلسکوپ مجازی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 29192 1 تیر 1401
Microsoft WorldWide Telescope Microsoft WorldWide Telescope این نرم افزار كه توسط بخش تحقیقاتی كمپانی مایكروسافت طراحی شده است، تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به تلسكوپی مجازی تبدیل می نماید تا شاهد بهترین و زیباترین عكس ها از تلسكوپ های فضایی باشید. همچنین امكان استفاده از تلسكوپ های Spicer ، Chandra و Hubble را برای شما فراهم می سازد تا به تنهایی به سیر در كهكشان ها بپردازید. ارائه اطلاعات لازم در تصاویر دریافتی، استفاده از تورهای راهنما ارائه شده توسط منجمان و محققان برجسته و ... از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. توسط تورهای ارائه شده شما میتوانید به 2 میلیون سال قبل بازگشته و به مشاهدﮤ خلقت در آن زمان بپردازید. همچنین با موتور قدرتمندی كه در این نرم افزار وجود دارد می توانید آسمان را از زوایای دلخواه و مختلف تماشا نمایید.

 


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 100 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11