در حال بارگذاری...

Geometry Expressions 3.0.35 SP2 + Portable رسم شکلهای هندسی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 14914 30 مرداد 1391
Geometry Expressions
Geometry Expressions   یکی از نرم افزارهای موجود جهت عملیات رسم شکلهای هندسی ، بیان قضایا و فرمولها و در بیشتر موارد حل آنها میباشد به محض اجرا نرم افزار ، صفحه کاری آن آماده دریافت اشیا مورد نظر ما میباشد . در بالاترین قسمت از سمت راست ابزارهای ایجاد نقطه ، خط ، چند ضلعی ، دایره ، بیضی ، سهمی و …. قرار دارند به طور مثال با انتخاب ابزار ایجاد نقطه و کلیک در صفحه اصلی ، میتوانیم نقاط مورد نظر یا رئوس شکلمان را ایجاد نماییم .
پس از ایجاد شکلهای مورد نظرمان با استفاده از ابزار انتخاب میتوانیم شکل مورد نظر خود را انتخاب نماییم که موجب فعال شدن ابزارهای بعدی به منظور عملیات امکانپذیر بر روی آن شکل میباشد . به طور مثال با انتخاب یک مربع امکانی نظیر محاسبه مساحت آن از ابزارهای سری بعد فعال میگردد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 24 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Mirror )
لینک کمکی ( Multi Mirror )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار