در حال بارگذاری...

DirectX 10.6.8 Lite

DirectX

DirectX در ویندوز باعث میشه شما بتونید بازی ها ی ساخته شده با آن رو در این ویندوز اجرا کنید.و بازی هایی با جزئیات گرافیکی بیشتر رو بازی کنید! اما شاید جز این بهانه دیگری برای استفاده هم اکنون از ویندوز ویستا نباشه چرا که حتی بازی های ساخته شده با DirectX 10 به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسن.... اما اگه شما هنوز هم طرفدار ویندوز xp هستید و نیازی به کوچ به ویستا! احساس نمی کنید و در عین حال خیلی دلتون میخواد این بازی ها رو که دارن کم کم وارد بازار میشن رو روی ویندوز xp هم اجرا کنید و فعلن نه کارت گرافیک خودتون رو ارتقا بدید نه ویندوز رو! (البته تاکید میکنیم که این روش موقتی است!) چاره کار شما اینه که برید به ادامه مطلب DirectX 10 برای xp رو دانلود کنید.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 15 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید