در حال بارگذاری...

Microsoft .NET Framework 3.5 Offline Installer 2.3 نصب آفلاین در ویندوز 10 و 8.1

نرم افزار ویندوز TRACKER 191730 17 تیر 1394
Microsoft .NET Framework 3.5 Offline Installer Microsoft .NET Framework 3.5 Offline Installer 2.3 همانطور که میدانید بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند برای اجرای صحیح نیاز به Microsoft .NET Framework 3.5 دارند و یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب ویندوز 8 با آن مواجه میشوند، نصب نبودن Microsoft .NET Framework 3.5 است، در این مطلب ابزاری کم حجم و رایگان برای نصب آفلاین Microsoft .NET Framework 3.5 مخصوص ویندوز 8 قرار میدهم که کاربران با استفاده از آن میتوانند به راحتی دات نت را به وسیله ی DVD نصب ویندوز 8 به صورت آفلاین نصب و فعال کنند .
توضیحات :

برنامه را بصورت Run as Administrator اجرا کنید .
حال می توانید از از یکی از دو روش زیر استفاده کنید :

  1. اگر دی وی دی ویندوز 8 را دارید آن را در دی وی دی رایتر خود گذاشته و تنها نام درایو دی وی دی رایتر خود را در برنامه انتخاب کنید .
  2. اگر فایل های ویندوز 8 را در هارد یا فلش کپی کرده اید می توانید با انتخاب گزینه " Browse " مسیر پوشه " sxs "موجود در پوشه " sources " را به برنامه بدید.

و در نهایت گزینه Install را انتخاب کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 300 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
Microsoft .NET Framework 3.5 Offline بسته آفلاین NET 3.5. برای ویندوز 8 و 8.1
دانلود با لينك مستقيم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.4/5)
تصاویری از محیط نرم افزار