در حال بارگذاری...

Rainmeter 4.5.18 Build 3727 نرم افزار زیباسازی ویندوز

نرم افزار ویندوز / ابزار دسکتاپ SalaR 161552 1 مرداد 1402
Rainmeter Rainmeter با وجود اینکه ویندوز ۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. رینمیتر (Rainmeter)، نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید.

Rainmeter پلتفرمی برای سفارشی سازی دسکتاپ است. از طریق Rainmeter شما می توانید کامپیوتر ویندوز خود در منزل یا محل کار را با تغییر پوسته آن، زیباتر کنید. این برنامه شامل ابزارها و پلاگین های مختلفی برای این کار است که می تواند کلیه نیازهای شما را برای سفارشی کردن یک دسکتاپ برطرف نماید. گجت های این برنامه کاملا شبیه به گجت های ویندوز و یا ویجت های داشبورد مک می توانند بر روی دسکتاپ شما شناور باشند.


Rainmeter پوسته های سفارشی شده بسیاری دارد که به کمک آن ها می توانید اطلاعات کاملی از میزان استفاده از منابع سیستم مانند حافظه و باتری، داده های آنلاین در جریان از جمله ایمیل و آر اس اس یا وضعیت آب و هوا و اطلاعات مربوط به شبکه مانند آی پی و میزان ترافیک شبکه را به دست آورید. جتی می توانید از پوسته های کاربردی تری مانند ثبت یادداشت ها و لیست انجام کارها، ارسال توییت به توییتر و اجرای برنامه های مورد علاقه خود استفاده کنید. شما تمام این ها را می توانید بنا به سلیقه و میل خود شخصی سازی کنید!


Rainmeter از پلتفرم بسیار قدرتمندی برخوردار است. شما به سادگی می توانید هر یک از پوسته های آن را تغییر دهید و یا خودتان برای آن پوسته بسازید. اکثر پوسته های موجود فعلی نیز همگی به وسیله کاربران این نرم افزار محبوب ساخته شده است. این نرم افزار همچنین دارای کتابخانه همراهی است که به صورت متن باز برای کسانی که می خواهند برای Rainmeter پوسته طراحی کنند عرضه می شود.

اگر شما هم به دنبال راهی برای تغییر ظاهر فعلی ویندوزتان هستید ما به شما Rainmeter را پیشنهاد می کنیم!


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
Skins های نرم افزار
دانلود در انجمن
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11