در حال بارگذاری...

ARTeMIS OMA 7.2.2.1 تجزیه و تحلیل مودال عملیاتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 19467 21 مرداد 1402
ARTeMIS OMA ARTeMIS OMA نرم افزاری که بعنوان تجزیه و تحلیل مودال عملیاتی (OMA) اغلب به عنوان یک مزیت در هنگام تجزیه و تحلیل دینامیک ساختاری سازه‌های مهندسی عمران، ماشین آلات در حال کار و سایر سازه‌هایی که دشوار است به روش کنترل شده تحریک شوند، استفاده می‌شود. OMA فقط از سیگنال‌های پاسخ خروجی اندازه‌گیری شده استفاده می‌کند - هیچ سیگنال تحریک ورودی وجود ندارد. هنگامی که OMA انجام می‌شود، سازه‌های اندازه‌گیری شده توسط بارهای طبیعی که نمی‌توان به راحتی کنترل و اندازه‌گیری کرد، به حرکت در می‌آیند، مانند بارهای موج (سازه‌های فراساحلی)، بارهای باد (ساختمان‌ها)، بارهای ترافیک (پل‌ها) یا بارهای ماشین آلات در حال کار.
با استفاده از نرم افزار Dewesoft ARTeMIS OMA، می‌توان مجموعه کاملی از پارامترهای مودال را برای چنین سازه‌های در حال کار تخمین زد که فقط داده‌های پاسخ خروجی را جمع‌آوری کرده‌اند. پارامترهای مودال شامل شکل‌های مود، فرکانس‌های طبیعی و نسبت‌های میرایی هستند. می‌توانید فایل‌های داده زمانی را که با Dewesoft (فایل‌های DXD) جمع‌آوری شده‌اند، مستقیماً در برنامه Dewesoft ARTeMIS OMA باز کرده و تجزیه و تحلیل را انجام دهید. به همین ترتیب، هندسه‌ها از Dewesoft می‌توانند از طریق فایل‌های UNV وارد شوند

OMA همچنین به عنوان تجزیه و تحلیل مودال فقط خروجی، تجزیه و تحلیل پاسخ محیطی، تجزیه و تحلیل مودال محیطی، تجزیه و تحلیل مودال در حال کار و تجزیه و تحلیل مودال ورودی طبیعی شناخته می‌شود. این بسته نرم افزاری هسته/پایه است که شامل مجموعه استانداردی از قابلیت‌های OMA است. این نرم افزار از تخمین فرکانس‌های طبیعی، نسبت‌های میرایی، تخمین و انیمیشن شکل‌های مود، تخمین شکل‌های حالت عادی، تجزیه و تحلیل دامنه فرکانس (FDD) و تجزیه و تحلیل دامنه فرکانس تقویت شده (EFDD) پشتیبانی می‌کند.

(از جمله FFD و EFDD که بخشی از مجموعه نرم افزاری اصلی هستند) فقط باید در مورد حالت‌های به خوبی میرایی شده، به خوبی جدا شده و به خوبی تحریک شده استفاده شوند. به عبارت دیگر، حالت‌هایی که دارای قله‌های تیز و مشخص در دامنه فرکانس هستند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 561 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Structural Vibration Solutions\ARTeMIS Modal\Bin کپی کنید.
  • فایل موجود در پوشه License را در مسیر C:\ProgramData\Structural Vibration Solutions\License کپی کنید و فایل demo را حذف کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • CPU:Intel 64-bit processor architecture
  • OS:Microsoft 64-bit Windows 10/11
  • Internet:Microsoft Internet Explorer 9 or higher
  • Memory:4GB of RAM (8GB or more recommended)
  • Space:10GB of available hard-disk space. Since the space requirement is heavily dependent on the ARTeMIS Modal projects
  • stored, 100GB is recommended. Storage speed can be increased by the use of a Solid State Disk (SSD).
  • Display:1,024x768 screen resolution or higher (recommended)