در حال بارگذاری...

Code VBA 10.0.0.48 نرم افزار آسان و سریع برای نوشتن کد VBA

Code VBA Code VBA نرم افزاری قدرتمند برای توسعه دهندگان نرم افزار و کاربران MS Office است که می توانند با آن Code VBA را سریعتر و آسان تر بنویسند. Code Explorer به شما امکان می دهد به رویه ها به سرعت پیمایش کنید و بسیاری از ویژگی های مفید مانند قرار دادن فراخوانی رویه با آرگومان ها، آزمایش رویه از پنجره immediate، نظر دهی کد و مرتب کردن کد تورفتگی را اضافه می کند. با استفاده از نرم افزار Code VBA می توانید کارهایی مانند وارد کردن داده ها، ایجاد نمودارها و گزارش ها، و محاسبه فرمول ها را به صورت خودکار انجام دهید. این می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کمک کند. با استفاده از Code VBA می توانید برنامه های کاربردی سفارشی ایجاد کنید که نیازهای خاص شما را برآورده می کنند. این برنامه ها می توانند برای انجام کارهایی مانند مدیریت پایگاه داده، ایجاد وب سایت یا انجام محاسبات پیچیده استفاده شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Windows 7/8/10/11
  • Office 2010/2021
  • Microsoft .NET Framework 4.0