در حال بارگذاری...

Ocster Backup Pro 8.19 + Portable تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها

Ocster Backup Pro Ocster Backup Pro   ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما ، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند ، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه ، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارد دیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )