در حال بارگذاری...

Xilisoft ISO Pro 1.0.9 build 0112 ساخت و مدیریت فایل های ISO

نرم افزار ویندوز / ابزار سی دی SalaR 12052 2 خرداد 1391
Xilisoft ISO Xilisoft ISO  نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت و کار با فایل های ISO که با امکانات فوق العاده قدرتمند جوابگوی تمامی نیازهای شما می باشد. توسط این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن به ساخت فایل های Iso از CD/DVD های خود و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک خود بپردازید. این خود یک روش جهت گرفتن فایل پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی CD/DVD ها و همچنین فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد. بعد از ساخت فایل های Iso شما می توانید به راحتی آن ها را بر روی انواع "”CD/DVD رایت نموده و یا از روی هارد دیسک خود توسط درایو مجازی آن ها را اجرا کنید. این روش همانند این است که شما آن CD/DVDرا از روی هارد دیسک خود بدون نیاز به دیسک اصلی اجرا نموده اید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10