در حال بارگذاری...

Nvidia Profile Inspector 3.5.0.0 مشاهد مشخصات کامل کارتهای گرافیکی Nvidia

نرم افزار ویندوز SalaR 98960 1 آذر 1401
Nvidia Profile Inspector Nvidia Profile Inspector نرم افزاری که با استفاده از آن شما قادر به دریافت اطلاعات درباره کارت گرافیک و درایور آن میباشید.NVIDIA Inspector اساسا یک برنامه ای با قابلیت اورکلاک است و شما با این نرم افزار قادر به افزایش سرعت کارت گرافیک و سرعت فن کارت گرافیک میباشید. Orbmu2k سازنده این نرم افزار قدرتمند میباشد که اطلاعاتی در مورد GPU , سرعت حافظه ، ولتاژ GPU و افزایش سرعت فن کارت گرافیک NVIDIA را ارائه می دهد. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به طور کامل کارت گرافیک NVIDIA پشتیبانی میکند و تاییدیه خود را از شرکت NVIDIA گرفته است. این نرم افزار اطلاعاتی که در نرم افزار GPU-Z نمایش داده میشود و نیز بسیاری دیگر را دارا میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2.4.0.3
دانلود با حجم 132 کیلوبایت
ورژن 3.5.0.0
دانلود با حجم 481 کیلوبایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.4/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11