در حال بارگذاری...

Graphic Tracer Pro 1.0.0.1.13 تبدیل تصویر رستر به وکتور

Graphic Tracer Graphic Tracer نرم افزار تبدیل تصاویر رستر به وکتور که از ویژگی های پیشرفته ای برای تبدیل تصاویر با کیفیت بالا برخوردار است. این نرم افزار از ویژگی های پیشرفته ای برای بهبود کیفیت تصاویر خروجی استفاده می کند و برای طراحان گرافیک، معماران، مهندسان و سایر کاربرانی که نیاز به تبدیل تصاویر رستر به وکتور با کیفیت بالا دارند، مناسب است.
تصویر رستر یک تصویر دیجیتالی است که از پیکسل ها تشکیل شده است. هر پیکسل یک نقطه کوچک روی صفحه نمایش است که با یک رنگ مشخص نمایش داده می شود. تصاویر رستر معمولاً حجم زیادی از داده ها را ذخیره می کنند و برای نمایش تصاویر با جزئیات بالا مناسب هستند.
تصویر وکتور تصویری است که از فرمول های ریاضی تشکیل شده است. این فرمول ها به نرم افزار اجازه می دهد تا هر بار که تصویر بزرگنمایی می شود، بدون از دست دادن کیفیت، آن را مجدداً ترسیم کند.
Graphic Tracer می تواند به طور خودکار اشکال معمولی و متقارن و همچنین جلوه های کنتور را دوباره محاسبه و جایگزین کند و تصاویر پیکسل شما را به اشکال بردار با ظاهر عالی و قابل ویرایش تبدیل کنید.
فناوری FontEye Graphic Tracer در این نرم افزار به شما امکان می دهد به سرعت فونت دقیق استفاده شده در تقریباً هر متن را شناسایی کنید. Graphic Tracer بیش از 100000 قلم از مجموعه های مختلف را شناسایی می کند و بیش از 20000 از این فونت ها در سایت ها برای بارگیری رایگان در دسترس هستند.

ویژگی های نرم افزار
  • پشتیبانی از انواع فرمت های تصویر رستر، از جمله JPG، PNG، TIFF، BMP و GIF
  • پشتیبانی از انواع فرمت های تصویر وکتور، از جمله SVG، EPS، AI و DXF
  • استفاده از چندین الگوریتم مختلف برای تبدیل تصاویر رستر به وکتور
  • امکان کنترل دستی تنظیمات تبدیل تصویر
  • امکان پیش نمایش تصویر وکتور قبل از ذخیره

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 463 مگابایت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید
  • به روی فایل Activation کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و با استفاده از پسورد موجود در فایل Password.txt آن را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره License تیک گزینه I accept the terms را بزنید و روی OK کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11