در حال بارگذاری...

Free Opener 2.0.1.0 Portable بازکردن انواع فایل با فرمت های مختلف

نرم افزار ویندوز SalaR 325063 30 بهمن 1390
Free Opener Free Opener  نرم افزاری مفید و کاربردی جهت باز کردن فایلهای مختلف است که می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود نسخه نصبی ورژن 1.4 با حجم 26 مگابايت
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. zooe (ميهمان)  ~ 1397/12/22
    سلام
    یه خرابکاری ای توی لپ تاپم کردم که دیگه هیچ فایلی با فرمت exe برام باز نمیشه. می دونم که چجوری باید درستش کنم، باید برم توی برنامه ی regedit تا بتونم تنظیمات رو تغییر بدم ولی مشکل اینجاست که فرمت خود این برنامه هم exe هستش، می خوام بدونم این برنامه می تونه regedit رو باز کنه؟ کلا راهنمایی ای در این باره دارید؟