در حال بارگذاری...

Microsoft Process Explorer 17.05 مدیریت پردازش های ویندوز

نرم افزار ویندوز SalaR 84778 21 تیر 1402
Process Explorer Process Explorer اگر شما از Windows Task Manager خسته شده اید و به دنبال نرم افزار جدیدی برای نمایش پردازش های سیستم خود می گردید؟ ما به شما این نرم افزار را معرفی می کنیم. Process Explorer کار شما را بسیار آسانتر می کند این نرم افزار کاملا رایگان پردازش های در حال اجرا را برای شما به نمایش در می آورد Process Explorer همانند Windows Task Manager فقط نام پردازش را برای شما نشان نمی دهد بلکه اطلاعات کاملتری نظیر نرم افزار و حتی آیکون پردازش ها را به شما نشان می دهد که بسیار راحتتر می توانید بفهمید این پردازش مربوط به کدام نرم افزار است. همینطور این نرم افزار قادر است تا پردازش های در حال انجام را در گوگل سرچ کند و در صورت خظرناک بودن و یا ابزار جاسوسی بودن به آن پردازش اجازه فعالیت را ندهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11