در حال بارگذاری...

Dev Eject 1.0.29 مدیریت و جداسازی ایمن درایوهای USB

نرم افزار ویندوز TRACKER 12572 12 اسفند 1394
Dev Eject Dev Eject  نرم‏ افزاری کم حجم و رایگان است که امکان مدیریت و جداسازی ایمن دستگاه‏‌های USB را برای شما فراهم می‏‌کند. این نرم ‏افزار مفید، به خصوص در مواردی که دستگاه USB به خوبی پاسخ نمی‌‏دهد یا شما به دنبال اتصال لیستی از دستگاه‏های USB به کامپیوتر خود هستید، مفید است.  در صفحه‏‌ی اصلی Dev Eject فهرست کاملی از دستگاه‏های USB موجود و اعمال قابل انجام بر روی آن‏ها نشان داده می‏‌شود. برای مثال اگر بخواهید یک درایو USB را جدا کنید، می‏‌توانید به راحتی آن را از لیست موجود انتخاب کرده و روی دکمه‏‌ی Eject (در سمت راست برنامه) کلیک کنید. شما با استفاده از Dev Eject می‏‌توانید با خیال راحت دستگاه‏ های USB را جدا کرده و یا قطع/وصل کنید. علاوه بر این می‏‌توانید با کلیک کردن بر روی دکمه‏‌ی Locks تمامی فایل‏ ها و پردازش‏‌هایی را که بر روی یک درایو USB خاص باز شده ‏‌اند مشاهده کنید، این نرم ‏افزار دارای یک لیست از دستگاه‏ ها (Device Listها) است که هنگام فعال‏ سازی همواره بر روی سایر برنامه‏ ها قرار می‌‏گیرد و تمام درایوهای USB متصل را در پنجره‏ای کوچک به شما نشان می‏‌دهد.
از نظر تنظیمات نیز این برنامه کاملا قابل تنظیم است (برای تغییر تنظیمات به قسمت Setting مراجعه کنید) چند تنظیم اولیه وجود دارد که شما می‌‏توانید آن‏ها را تغییر دهید، برای مثال نحوه‏‌ی شروع به کار برنامه را انتخاب کنید (شروع با ویندوز یا به صورت دستی) و یا ترکیب شدن آن با نوار System Tray را فعال/غیرفعال کنید. هم‏چنین می‏‌توانید اعمال پیش‏فرض کلیک بر روی آیکن موجود در نوار سیستم و لیست دستگاه‏ ها را مدیریت کنید. در مورد آیکن نوار سیستم دو گزینه دارید: باز کردن تنظیمات (Open Settings) و فهرست خلاصه‌‏ی دستگاه ‏ها (Short Device List). در مورد لیست دستگاه‏ ها نیز دو گزینه وجود دارد: بازکردن/جدا کردن ایمن (Safely Mount/Unmount) یا بازکردن درایو (Open Volume). علاوه بر اینها می‏‌توانید زمان بسته شدن خودکار لیست خالی دستگاه‏ ها را نیز تنظیم کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 600 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم افزار