در حال بارگذاری...

BATExpert 1.14.5.27 نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ‌ تاپ

نرم افزار ویندوز Capitalist 286050 19 فروردین 1402
BATExpert BATExpert نرم افزاری مفید و ساده که هدف آن رفع نیاز کاربرانی است که نیاز به تجسم وضعیت باتری لپ‌تاپ دارند. نرم‌افزار BATExpert برای تمامی مخاطبان مناسب می‌باشد. زیرا کار با آن ساده است و می‌توانید آن را بر روی هر نوع نوت‌بوکی اجرا کنید. اطلاعاتی که نرم‌افزار BATExpert پوشش می‌دهد اغلب از مهمترین جنبه‌های باتری دستگاه انتخاب شده که از این میان می‌توان به وضعیت کلی فعلی، ولتاژ و تولیدکننده‌ اشاره نمود. پس از مراحل کوتاه نصب این برنامه، شما می‌توانید با رابط کاربری آن که جهت استفاده بسیار آسان است، آشنا شوید. موتور تشخیص این نرم‌افزار، به سرعت و بدون مداخله‌ کاربر، باتری را شناسایی می‌کند. با این حال اگر هیچ باتری‌ای شناسایی نشد، نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.
شاخص اول مربوط به وضعیت فعلی باتری و سطع شارژ آن است و پس از آن، اطلاعاتی مربوط به ولتاژ، قدرت (اگر دستگاه در حال شارژ باشد)، تولیدکننده، ساختار شیمی (تشخیص نوع تکنولوژی‌ای که در ساخت باتری به کار رفته است برای مثال یون لیتیم) و همچنین سلامت باتری (به درصد، جایی که کمتر از حد واقعی نمایش می‌دهد بحث‌برانگیز است) به شما ارائه می‌دهد. همچنین علاوه بر این‌ها برنامه به شما شاخص‌هایی در مورد درجه حرارت، چرخه‌ی شارژ و مدت زمان باقی‌مانده تا خالی شدن باتری را نشانمی‌دهد. با این حال توجه داشته باشید که بعضی از پارامترها ممکن است به دلیل عدم وجود در باتری سیستم شما، دور از ذهن باشد. BATExpert پروژه‌ایست که بسیاری از وعده‌ها را نشان می‌دهد؛ با وجود این‌که ساده است می‌تواند برخی از مهمترین ویژگی‌های باتریلپ‌تاپ را نمایش دهد و به شما می‌فهماند باتری دستگاه در شرایط مناسبی قرار داشته یا نیاز به تعویض می‌باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط برنامه
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11