در حال بارگذاری...

Display Driver Uninstaller 18.0.7.3 حذف کامل درایور کارت گرافیک

نرم افزار ویندوز TRACKER 750269 4 اسفند 1402
Display Driver Uninstaller Display Driver Uninstaller معمولا پس از حذف درایورهای نرم‌ افزاری و نصب مجدد آنها (جهت به روز رسانی درایورها) تمامی اثرات باقی مانده از آنها در رجیستری و زیرشاخه‌های سیستم حذف نشده که دلیل اصلی آن ناتوانی Uninstaller ویندوز از حذف آن‌ها می‌باشد، Display Driver Uninstaller راه حلی قطعی برای شناسایی و حذف کامل درایورهای نصب شده (کارت‌های گرافیکی شرکت‌های AMD، NVIDIA و Intel) به همراه تمامی اثرات باقی مانده از آنها در رجیستری و زیرشاخه‌های ویندوز می‌باشد که با شناسایی و حذف کامل آنها به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Offical Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. HakhamaneshS (عضو سايت)  ~ 1398/10/3
    خیلی ب درد پاک کردن کارت گرافیک آنبرد لپ تاپها می خورد
  2. محمد (ميهمان)  ~ 1398/09/12
    با سلام ببخشید میخواستم از سایت انویدیاکارت گرافیکم و اپدیت کنم واسه لپبتابم میخواستم بپرسم قبل اپدیت باید محتوای کارت گرافیکم و پاک کنم چون نویدیا کنترل پنلم به کلی مشکل داره کاری کرده نمی تونه سیستم شبیه قبل بازدهی داشته باشه و بازی های به سختی اجرا میشن سیستم هم قوی گرافیک چهار
  3. Had (ميهمان)  ~ 1398/03/11
    سیستم رو با نگه داشتن دکمه ‍‍‍power خاموش کردم باعث شده بود که گرافیک به هم بریزه و بره رو حالت VGA و صدا هم قطع بشه. درایور رو از طریق خود ویندوز به روز رسانی کردم درست نشد به اتصال کابل HDMI شک کردم از اونم نبود درایور رو از سایت اینتل هم گرفتم حل نشد تا آخرش به سایت شما رسیدم و درایور اینتل به همراه این نرم افزار رو گرفتم و مشکلم حل شد. اگه مشکل حل نمیشد احتمالا مرحله بعدی سیستم رو میبردم نمایندگی خدا خیرتون بده سایت کامل و خوبی دارید. ممنونم.