در حال بارگذاری...

Asynx Planetarium 2.80 نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

نرم افزار ویندوز TRACKER 9068 8 آذر 1397
Asynx Planetarium Asynx Planetarium نرم افرای قدرتمند در زمینه مطالعه و بررسی ستارگان كه با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم نجوم، كمک بسیار زیادی را به ستاره شناسان می نماید. این نرم افزار، طیف حركتی بسیاری از ستارگان و كهكشان ها را به سادگی مشخص نموده و از 2500 ستاره و 88 صورت فلكی به طور كامل پشتیبانی می نماید. با استفاده از این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید به آسانی میتوان نحوﮤ حركت سیارات و قمرهای فرضی آن ها را مورد بررسی قرار داد و وضعیت هلال ماه در مقابل روئیت زمین را نیز مشاهده نمود. همچنین وضعیت حركتی ماه را از سال 1600 تا سال 9999 بطور كاملاً دقیق مورد بحث و مطالعه قرار داده و می توان مشاهدات گسترده ای در بین امكانات این برنامه به دست آورد. برخورداری از محیط سه بعدی و بیان كامل جزئیات و موقعیت های فضایی باعث گردیده تا این برنامه به عنوان یكی از نرم افزارهای قدرتمند اختر شناسی، شناخته شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار