در حال بارگذاری...

Leica Cyclone REGISTER 360 Plus 2023.0.3 ثبت ابر نقطه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 10902 24 مهر 1402
Leica Cyclone REGISTER 360 Cyclone REGISTER 360 نرم افزاری قدرتمند برای ثبت ابر نقطه است که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده شود. نرم افزار Leica Cyclone REGISTER 360 Plus کاملاً جدید از ابتدا طراحی شده و قابلیت های جدیدی از جمله گردش کارهای ساده و هدایت شده، ثبت خودکار و ارائه خروجی قابل ارائه به مشتری با یک کلیک را ارائه می دهد. REGISTER 360 به کاربران در هر سطح مهارتی اجازه می دهد تا هوشمندانه تر کار کنند، نتایج را دقیق تر ارائه دهند، جزئیات بیشتری را تجسم کنند و همکاری مؤثرتری داشته باشند و کاربران را در مرکز پروژه های خود قرار دهند.
سرعت
کشیدن، رها کردن، انجام شد. از ایجاد پروژه تا گزارش نهایی، تکمیل پروژه به لطف رویه های دسته ای چند رشته ای، واردات و پردازش یک مرحله ای، گردش کارهای هدایت شده، ابزارهای QA/QC داخلی و گزارش گیری خودکار به میزان قابل توجهی سریع تر است تا در زمان و حدس و گمان صرفه جویی شود و در عین حال بهره وری بیشتری ارائه شود. کاربران اسکنر لیزری سه بعدی Leica RTC360 همچنین می توانند از ویژگی منحصر به فرد پیش ثبت روی برد سیستم برای تسریع بیشتر فرآیند استفاده کنند.

مقیاس
Cyclone REGISTER 360 حتی چالش برانگیزترین پروژه ها را نیز با سهولت مدیریت می کند و گردش کارهای پیچیده را ساده می کند. این نرم افزار به کاربران در هر سطح مهارتی اجازه می دهد تا هوشمندانه تر کار کنند، نتایج را دقیق تر ارائه دهند، جزئیات بیشتری را تجسم کنند و همکاری مؤثرتری داشته باشند و کاربران را در مرکز پروژه های خود قرار دهند. چه به عنوان یک راه حل مستقل و چه به عنوان بخشی از یک راه حل اسکن لیزری یکپارچه end-to-end، Cyclone REGISTER 360 سریع ترین و آسان ترین گزینه برای انجام درست کار در اولین بار است.

سادگی
به راحتی نتایج پروژه در سطح حرفه ای ارائه دهید. Cyclone REGISTER 360 گردش کارهای ثبت هدایت شده را برای کمک به کاربران جدید و سرعت بخشیدن به فرآیند برای کاربران باتجربه ارائه می دهد. ابزارهای QA بصری و گزارش گیری حدس و گمان را از تعیین کیفیت ثبت شما می گیرد و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. محصولات نهایی خود را به صورت دسته ای به قالب های مختلف استاندارد صنعتی یا فایل پروژه جهانی Leica Geosystems (LGS) کاملاً جدید صادر کنید. حتی می توانید داده های خود را با یک کلیک برای همکاری به فضای ابری منتقل کنید.

از میدان تا پایان
Cyclone REGISTER 360 بخشی از راه حل RTC360 Field-to-Finished است. با استفاده از سیستم بصری اینرسی (VIS) RTC360، Cyclone REGISTER 360 به طور خودکار داده های پروژه را در مختصات دنیای واقعی قرار می دهد و با کمک دستی کمی یا بدون کمک دستی کاربر ثبت را تکمیل می کند. پروژه ها را می توان در فایل پروژه جهانی Leica Geosystems (LGS) کاملاً جدید برای استفاده در همه محصولات نرم افزاری HDS منتشر کرد. یک فایل، احتمالات بی پایان.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.5 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل clm_package را نصب کنید.
  • داخل منوی استارت ویندوز services را جستجو و اجرا کنید. FLEXnet License Server را پیدا و Stop کنید.
  • پوشه های موجود در پوشه Crack را در درایو  C کپی کنید.
  • داخل منوی استارت ویندوز services را جستجو و اجرا کنید. FLEXnet License Server را پیدا و Start کنید.
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows 7/8/10/11 (x64)
  • Microsoft .NET Framework 2.0
  • CPU: 2.0 GHz Dual Core processor or better
  • RAM: 2 GB (4 GB for Windows 7)
  • Space: 40 GB
  • GPU: SVGA or OpenGL accelerated graphics card (with latest drivers)