در حال بارگذاری...

UndoClose 1.1 مشاهده آخرین پوشه های بسته شده در ویندوز 7

نرم افزار ویندوز TRACKER 4351 18 خرداد 1392
UndoClose
UndoClose  در نسخه جدید اکثر مرورگرها می توان آخرین زبانه بسته شده را با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T مجددا باز کرد. آیا این امکان وجود دارد تا در محیط ویندوز بتوان آخرین پوشه ها و برنامه های بسته شده را مجددا باز کرد؟ در Windows Explorer به طور پیش فرض این ویژگی وجود ندارد که بتوان آخرین پوشه ها و برنامه های بسته شده را مجددا باز کرد. برای انجام این کار میتوانید از نرم افزار UndoClose استفاده کنید. این نرم افزار پرتابل و کم حجم این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برای مشاهده آخرین پوشه ها و برنامه های بسته شده از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید. به طور پیش فرض کلید ترکیبی Ctrl+Shift+F آخرین پوشه و Ctrl+Shift+A آخرین برنامه بسته شده را باز می کند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 200 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم افزار