در حال بارگذاری...

WinAIO Maker Professional 1.3 ساخت DVD ویندوز به صورت All In One

نرم افزار ویندوز TRACKER 17408 3 خرداد 1392
WinAIO Maker WinAIO Maker Professional  همانطور که همه می‌دانیم، ویندوز در نسخه‌ها و گونه‌های مختلفی عرضه می‌شود. نسخه‌هایی مثل 32 بیتی یا 64 بیتی، خانگی، نهایی و ... که هر کدام از آنها قابلیتها و امکانات مخصوص خودشان را دارند. اکثر ما هنگام نصب ویندوز، یک نسخه را داخل دستگاه گذاشته و اقدام به نصب می‌کنیم. WinAIO Maker Professional نام ابزار کم حجم و رایگانی است که شما استفاده از آن میتوانید نسخ گوناگون ویندوز 7 یا 8 را در یک فایل ایزو جمع‌آوری کنید و با اقدام به نصب ویندوز، لیستی شامل نسخه‌های مختلف ویندوز 7 یا 8 باز شده و از بین آنها نسخه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید. به این ترتیب با یک دیسک ویندوز، چند نسخه ویندوز 8 را در اختیار خواهید داشت .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3.5 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
System Requirements