در حال بارگذاری...

Time Boss Pro 3.38.001 مديريت و تنظیم سطح دسترسی کاربران در ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 26112 14 اسفند 1402
Time Boss Time Boss Pro نرم‌افزاری که به شما این امکان را می‌دهد تا قوانین و مقررات مورد نظر را برای هر یک از کاربران تعیین نموده و کنترل کاربران را به عهده نرم‌افزار بگذارید. شما می‌توانید مدت زمان، ساعات دسترسی کاربران، سایت‌های مجاز جهت بازدید در اینترنت و فعالیت‌های انجام شده را ضبط و ثبت کنید.
نظارت و مدیریت بر عملکرد کاربران کامپیوتری جزو مواردی است که تقریبا در اکثر زمینه‌های کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. از خانواده گرفته تا محیط‌های آموزشی و شرکت‌ها، همگی مایلند تا استفاده و نحوه دسترسی کاربران به سیستم‌ها را تحت کنترل خود در آورند.
به عنوان مثال در محیط خانواده، والدین مایلند تا فرزندان تنها در ساعات مشخص و به مدت زمان معینی به سیستم دسترسی داشته باشد. علاوه بر این شاید نخواهد به نرم‌افزارها، بازی‌ها ویا سایت‌های خاصی دسترسی داشته باشند. کنترل تمامی این موارد کار سخت و دشواری است، اگر شما بخواهید بصورت حضوری این موارد را کنترل کنید زمان و وقت زیادی را از دست خواهید داد و در ضمن در بسیاری از موارد مانند کلاس‌های آموزشی که تعداد افراد افزایش می‌یابد، کار غیر ممکنی است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 3.38.001
دانلود با حجم 2 مگابايت به همراه keygen
ورژن 3.13.000.0
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10