در حال بارگذاری...

Easy File Locker 2.2.0.184 محافظت از اطلاعات

نرم افزار ویندوز TRACKER 22823 2 خرداد 1395
Easy File Locker Easy File Locker نرم افزاری که امکان کنترل روی فایل‌ها و فولدرها به شما می‌دهد و می‌توانید این موارد را پنهان کنید، برای دسترسی به آنها رمز عبور بخواهید و کاری کنید که در خط فرمان و در مرورگر ویندوز قابل پاک شدن نباشند. اولین کاری که پس از نصب باید انجام شود این است که روی خود برنامه قفل بگذاریم. برای این کار روی دکمه‌ای که علامت کلید دارد کلیک کنید و سپس رمز عبوری که می‌خواهید روی برنامه باشد را وارد کنید. از این پس هر بار که برنامه را اجرا می‌کنید این رمز عبور از شما خواسته می‌شود .

برای حذف برنامه هم نیاز به این رمز خواهید داشت. چون حذف برنامه باعث می‌شود تمام فایل‌های محافظت شده به وضعیت عادی برگردند. برای این که از فایلی محافظت کنید کافی است روی دکمه‌ای در برنامه که علامت مثبت دارد کلیک کنید. سپس فایل که می‌خواهید را انتخاب کنید. اکنون چند گزینه گنترلی برای شما به نمایش در می‌اید که می‌توانید آنهایی که می‌خواهید را تیک بزنید. فایل به صورت پیش‌فرض قابل دیدن نخواهد بود اما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این یعنی اگر فایلی متنی ساخته‌اید همچنان می‌توانید با Notepad.exe از خط فرمان به ان دسترسی داشته باشید، اما این فایل در مرورگر ویندوز دیده نخواهد شد. دیگر گزینه‌های محافظتی این‌ها هستند: Accessible که اگر تیک بخورد یعنی این فایل برای همه قابل باز شدن باشد؛ Writable که اگر تیک نخورد کسی نمی‌تواند آن فایل را تغییر دهدو ؛ Deletable که اگر تیک نخورد فایل را نمی‌توان پاک کرد. برای اینکه فایلی را از حالت Locker در آورید و بتوانید آن را ویرایش کنید، آن را در برنامه انتخاب کنید و روی دکمه‌ای کایک کنید که علامت هلال ماه رویش است. با زدن این دکمه وضعیت فایل بین دو حالت حفاظت شده و حفاظت‌نشده تغییر می‌کند. برای محافظت از یک فولدر کافی است روی دکمه‌ای کلیک کنید که در آن علامت جمع داخل مربع قرار گرفته .


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 730 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار