در حال بارگذاری...

Windows 8.1 Persian Language Interface Pack فارسی ساز محیط ویندوز 8.1

نرم افزار ویندوز TRACKER 98133 28 آذر 1392
Windows 8.1 Persian Language Interface Pack Windows 8.1 Persian Language Interface Pack  پس از انتشار ویندوز ۸ عده زیادی کوچ خود را از ویندوز ۷ به این نسخه جدید و متحول شده مایکرسافت اغاز کردند که مایکروسافت برای پارسی زبانان جهان پک الحاقی زبان فارسی در نظر گزفته است که با نصب آن از زبان پارسی بیشتر در این ویندوز محبوب استفاده کنند که قابلیت های این پک را باهم شاهد خواهیم بود. بسته رابط زبان (Windows 8.1 (LIP، یک رابط کاربر ترجمه شده ارائه کرده است که بخش هایی از آن که بصورت گسترده در Windows 8.1 مورد استفاده قرار می گیرند بصورت جزئی ترجمه شده است.
این بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8.1، نسخه ای است که بخش هایی از آن که بصورت گسترده در Windows مورد استفاده قرار می گیرند بصورت جزئی ترجمه شده است. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های نصب، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین مربوط به راهنمایی و پشتیبانی و دیگر موارد موجود در رابط کاربر در زبان LIP نشان داده می شود. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows 8.1 است.
راهنمای نصب :
  1. بسته متناسب با ویندوز خود را دانلود کنید .
  2. برای شروع ابتدا در نوار وظیفه بر روی زبان (ENG یا FA) کلیک کنید. سپس بر روی Language Preferences کلیک کنید .
  3. به قسمت Language Options زبان فارسی رفته و بر روی Make this Primary Language کلیک کنید .
  4. حال ویندوز خود را Log Off نمایید. تا تغییرات لازم اعمال شود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. محمد (ميهمان)  ~ 1398/06/31
    سلام
    برای نصب نیازی به این روش های پیچیده نیست.
    فقط کافیه رو فایل کلیک کنید و چند بار Next رو بزنید و صبر کنید تا نصب شه
    بعد یک Log Off یا ری‌استارت انجام بدید و حال کنید