در حال بارگذاری...

Phrozen Safe USB 2.0 فعال و غیر فعال کردن سریع USB در ویندوز

نرم افزار ویندوز TRACKER 22961 30 مهر 1392
Phrozen Safe USB Phrozen Safe USB  نرم افزاری با رابطه کاربری ساده اما قدرتمند است که میتواند از پورت های USB رایانه شما در مقابل تهدیدات محافظت کند، این ابزار رایگان شما را قادر میسازد در سه حالت مختلف پورت USB را کنترل کنید . پس از نصب Phrozen Safe USB ، شما باید آن را اجرا و وضعیت درگاه USB Status را مشخص کنید. نرم افزار در هنگام راه اندازی ویندوز به طور اتوماتیک فعال می شود البته به شرطی که گزینه ( start Phrozen Safe USB with Windows) را انتخاب کنید .سپس شما باید از لیست یکی از سه حالت معرفی شده را انتخاب کنید .

توضیحات :


به طور کامل عملیاتی  Fully Operational Mode

 

soft98

در این حالت تمام دستگاه های USB متصل به رایانه در حالت عادی باشد و کارهای معمولی مانند ذخیره سازی , ویرایش ,کپی, انتقال و حذف فایل ها در رایانه و فلش درایو آزاد است .

حالت فقط اجازه خواندن Read Only Mode

 

soft98


در این حالت شما فقط قادر به خواند محتویات فلش درایو هستید. دیگران قادر به حذف و یا تغییر فایل ها و یا انتقال به رایانه خود نیستند. همچنین ویروس ها در این حالت برای تکثیر و فعالیت ناتوان هستند .

حالت کاملا غیر فعال Disabled Mode

 

soft98

حالت سوم درگاه USB را کاملا غیر فعال میکند و شما نمی توانید از هیچ دستگاه ذخیره سازی فلش درایو استفاده کنید. هیچ کس قادر به انتقال یا وارد کردن فایل به رایانه نیست. هیچ ویروسی قابل تکثیر و انتقال به سیستم و فعالیت نیست. این امن ترین حالت نرم افزار است و برای محافظت از دادها در برابر سرقت از درگاه USB  عالی است .

  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8 ( 32 و 64 بیتی )

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار