در حال بارگذاری...

Room Arranger 9.8.3.645 Win/Mac + Portable طراحی دکوراسیون منزل

نرم افزار ویندوز harc98 94971 14 اسفند 1402
Room Arranger Room Arranger نرم افزاری برای طراحی دکوراسیون منزل به صورت سه بعدی از اتاق، آپارتمان، و طبقات با رابط کاربری بسیار ساده و پشتیبانی از زبان پارسی می‌ باشد. شما به کمک Room Arranger با پیاده سازی اصول اولیه نقشه کشی می‌توانید هر آنچه را که در ذهن خود تجسم می‌کنید بکشید. از آنجایی که این برنامه دارای کتابخانه ای وسیع از موضوعات مختلف می‌باشد شما می‌توانید قطعات مختلف یک خانه واقعی از کمد و میز و مبلمان گرفته تا راه پله‌ها و تختخواب و حمام را از این کتابخانه قوی دریافت کرده و در محل مورد نیاز خود استفاده کنید. اگر شما یک فروشنده و یا یک طراح دکوراسیون هستید به راحتی می‌توانید از این برنامه کمک گرفته و طرح‌های خود را پیاده سازی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله نام و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال ، فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11