در حال بارگذاری...

Visual Studio Code 1.88.1 Win/Mac/Linux ویرایش زبان های برنامه نویسی

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 3639508 10 فروردین 1403
Visual Studio Code (VSCode) Visual Studio Code یک محیط یکپارچه توسعه نرم ‌افزار که به منظور طراحی و ایجاد اپلیکیشن ها و برنامه های تحت وب و مبتنی بر فضای ابری طراحی شده است. ابزارهای ساده و در عین حال کاربردی این برنامه از نظر عملکرد مشابه Visual Studio هستند اما دارای ویژگی های به روزتر و جامع تری می باشند و این برنامه مجموعه ای از ابزارهای کاربردی را در محیط کاربری مدرن و کارآمدی ارائه می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه این برنامه ، قابلیت های کنترل Git می باشد که فرآیند تست ، ساخت و حتی گسترش انواع مختلف نرم افزارها را تسهیل می نماید. با استفاده از این برنامه کاربر می تواند چندین طراحی مختلف را ایجاد نموده و آن ها در پروژه مورد خود ذخیره نماید و به طور سریع و آسان نسبت به پیکربندی آن ها اقدام کند.
از دیگر ویژگی های برنامه Visual Studio Code می توان به امکان استفاده از اسنیپت های نمونه و همچنین امکان ایجاد و ذخیره فرگمنت ها یا قطعات کد توسط خود کاربر اشاره کرد. این برنامه قابلیت ایجاد خروجی پروژه به صورت فایل نوشتاری را دارد و از آن مهم تر از زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C# ، C++ ، کلوژر ، F# ، HTML ، JSON ، Lua ، PHP ، Perl ، پایتون ، SQL ، ویژوال بیسیک ، XML و برخی دیگر از زبان ها و همچنین از توسعه در محیط های Node.js و ASP.NET پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • OS X El Capitan (10.11+)
  • Linux (Debian): Ubuntu Desktop 16.04, Debian 9
  • Linux (Red Hat): Red Hat Enterprise Linux 7, CentOS 7, Fedora 34
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. محمد حسن یادگاری (ميهمان)  ~ 1400/01/4
    واقعا بعد از استفاده از atom و Dreamweaver و Brackets به این نتیجه رسیدم این برنامه از همشون سبک تره و کار باهاش آسون تره از کلی زبان پشتیبانی میکنه و هیچ مشکلی هم تا به اینجا ندیدم شاید یکم سازگاریش با php داستان داشته باشه و اندازه PhpStorm که تخصصی واسه برنامه نویسی php هست کارآمد نباشه اما کار راه اندازه
    1. AmirCoder (ميهمان)  ~ 1400/03/10
      دقیقا همینطوره
      من بیشتر اسکریپت می نویسم. اغلب پایتون
      اندازه پایچارم تخصصی نیست ولی واقعا همیشه دم دستمه. الان کلا شده ادیتور عادیم. همه زبان ها رو هم همونطور که محمد حسن گفت داره و از هر عالیه!
  2. ٓممد حسام (ميهمان)  ~ 1399/02/19
    سلام من اینو چطوری توی لینوکس ( اوبونتو ) نصب کنم ؟
    مثل ویندوز نیست که exe اجرا کنی نصب کنی
    ممنون میشم پاسخ بدید :)
    1. PARSAOY (عضو سايت)  ~ 1399/02/23
      میتونی به Ubuntu Software Center بری مستقیم دان کنی.
      یا میتونی بری سایت خود vs code از طریق مرورگر سیستم عامل اوبونتو(لینوکس سیستم عامل نیست بلکه کرنل هستش) بعد فایل با پسوند .deb رو دان کن بعد برو ترمینال عبارت //(اسم پکیج*) sudo dpkg // یا // (اسم فایل*) sudo apt install // رو بزن بعد پسورد رو وارد کن بعدن خودش اتومات نصب میکنه. روش اول خیلی راحت تره.
    2. mehan (ميهمان)  ~ 1400/04/23
      می تونی با این دستور تو ترمینال نصب کنی (بدون نیاز به نصب هیچ فایل .deb)
      sudo snap install --classic code
    3. unknown (ميهمان)  ~ 1401/06/27
      سلام دوست عزیزم. بله باید یجورایی لینوکس رو در پرانتز قرار می دادید چون لینوکسه که هسته اوبونتو هست. برای نصب اون هم اول پکیج رو از همین سایت دانلود بفرمایید و سپس اگر نیاز بود اون رو (یکبار) اکسترکت کنید(تا به فایل .deb برسید, اگر فایل deb رو دارید از این مرحله صرف نظر کنید). بعد فایل اجرایی رو کلیک راست کنید و open with زده سپس در بخش پیشنهاد ها package installer رو بزنید و بعدش فایل رو ران کنید تا نصب بشه روی سیستمتون :) البته روش دوستان هم درسته اما در حال حاضر که روی آخرین ریلیز اوبنتو هستم این روش بهترینه!