در حال بارگذاری...

Ad-Aware Free Antivirus 12.10.181.0 نرم‌افزار ضدویروس

امنیتی / آنتی ویروس SalaR 55873 1 مهر 1400
Ad-Aware Antivirus Ad-Aware Free Antivirus محصول نرم افزاری شرکت Lava-Soft از جمله محبوب ترین و معتبرترین برنامه های شناسایی جاسوس افزارها (Spyware) و کدهای مخرب می باشد که هر هفته تعداد یک میلیون نسخه از آن توسط کاربران در سراسر جهان دانلود می شود. این نرم‌افزار كامپیوتر شما را در برابر هر نوع آزار و اذیت تروجان اینترنتی در پناه خود می‌گیرد و اجازه‌ی نفس كشیدن به هیچ عامل مشكوك و نفوذی را نمی‌دهد. بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware می باشند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد. Ad-Aware با هدف مراقبت از سیستم ها در مقابل برنامه های جاسوسی و ویروس ها و همچنین پاک سازی آن ها از سیستم ها طراحی شده است. این نرم افزار با کنترل کامل بر قسمت های مختلف هارد و همچنین عملیات Monitoring مداوم بر روی سیستم مانع نفوذ برنامه های مخرب به سیستم می شود. این نرم افزار بر تمامی فایل های در حال اجرا نظارت می کند تا در صورت مشاهد فایل آلوده مانع از اجرا و انتشار ویروس ها شود.AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، طراحی شده برای سیستم عامل های Windows 98, 98SE, ME, NT40, 2000, XP Home, XP Pro, Vista است که به طور کامل حافظه، رجیستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )