در حال بارگذاری...

Game Fire Pro 6.7.3800 بهینه سازی اجرای بازی در ویندوز

Game Fire Game Fire نرم افزاری که با کمک آن می توان تجربه بازی با رایانه را به طور چشمگیری بهبود بخشید. برنامه Game Fire با ارتقاء عملکرد و پایداری سیستم موجب رفع کندی بازی ها و بهبود نرخ فریم بازی (FPS) می گردد. برنامه Game Fire موجب بهینه سازی عملکرد سیستم از طریق غیرفعالسازی ویژگی های غیر ضروری سیستم و تمرکز منابع سیستمی بر اجرای بازی مورد نظر می گردد. با استفاده از این برنامه کاربردی به سادگی می توانید تجربه فوق العاده ای از اجرای بازی بر روی رایانه داشته باشید. بر خلاف دیگر برنامه های ارتقاء دهنده اجرای بازی ، برنامه Game Fire موجب بهبود بازی ها و عملکرد برنامه ها به صورت آنی می گردد و از استفاده از تمام منابع سیستمی موجود مانند CPU  و رم در جهت ارتقاء عملکرد آنا ها استفاده می کند و همچنین در صور لزوم اولویت بندی پردازش های پس زمینه و غیر ضروری را تغییر می دهد.
یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ارائه آنی اطلاعات عملکرد و سلامت سیستم مانند دمای CPU و GPU و سرعت ریزپردازنده می باشد. برنامه Game Fire امکان کنترل همه ابعاد فرآیندهای بهینه سازی بوسیله رابط کاربری قدرتمند و ساده را در اختیار کاربران حرفه ای قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این برنامه ارائه ابزارهای قدرتمند گوناگونی به منظور ارتقاء عملکرد سیستم مانند ابزار یکپارچه سازی دیسک ، ابزار تنظیمات مختلف ، بهینه ساز برنامه ها و ... می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • به روی دکمه start trial کلیک کنید.
  • از نرم افزار خارج شوید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7/8/10
  • Microsoft .NET Framework 4.5.2