در حال بارگذاری...

NSasoft BlueAuditor 1.7.4.0 امنیت در شبکه بی سیم

امنیتی / ضد هک و جاسوسی SalaR 8969 10 اردیبهشت 1400
NSasoft BlueAuditor
NSasoft BlueAuditor نام نرم افزای می باشد که به وسیله مجموعه ابزارهای قرار داده شده در این نرم افزار کاربرانی که از شبکه های بی سیم استفاده می کنند قادر خواهند بود تا با استفاده از آن ها به برقراری امنیت شبکه خود اقدام کنند. در این نرم افزار می توان با استفاده از این ابزار برای برقراری تجهیزات شبکه نظیر Access Point ها هم اقدام نمود تا در مقابل نرم افزارهای مخربی که زمینه Wireless Hacking همچون WAPs Cracker مورد استفاده هکر ها قرار می گیرند ایستادگی نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار شناسایی و کنترل دستگاههایی می باشد که از طریق Bluetooth به شبکه متصل می باشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان از راه دور دستگاههای Bluetooth را Scan نمود و یا از ارتباطات آن ها گزارش تهیه نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10