در حال بارگذاری...

Schneider Electric Unity Pro XL 13.1 + Doc برنامه نویسی و مدیریت PLC

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 9658 1 فروردین 1402
Schneider Electric Unity Pro XL Schneider Electric Unity Pro XL نرم‌افزاری قدرتمند برای مدیریت، برنامه‌نویسی، اشکال‌زدایی و اجرای PLC های Modicon M340، M580، Momentum، Quantum Safety، Premium و Quantum و Atrium slot است. نرم‌افزار Unity Pro XL بر اساس استاندارد IEC 61131-3 طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از توصیف‌های نمادین داده و کتابخانه تابع‌های مشتق شده (DFB)، توابع خود را توسعه دهند. همچنین با استفاده از پنج زبان استاندارد IEC می‌توانید برنامه‌ی خود را سفارشی کنید. نرم‌افزار Schneider Electric Unity Pro XL دارای ویرایشگر متنی و گرافیکی است که به صورت آنلاین اعتبار سنجی را در زبان‌های مختلف انجام می‌دهد و با ابزار اشکال‌زدایی شبیه‌سازی شده PLC، اشکال‌زدایی برنامه‌ی شما را سریعتر می‌کند. همچنین نرم‌افزار Unity Pro XL دارای نمایش‌های کارکردی است که به شما اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم به مدیریت کنترل فرآیند دسترسی داشته باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.7 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را توسط setup.exe نصب کنید. در مرحله Customer Information اطلاعات دلخواه را وارد کنید. در قسمت Part Number گزینه UNYSPUEZTV1X و در قسمت Serial Number عدد 13345618595 را وارد کنید.
  • فایل PrvDisk.exe موجود در پوشه Crack را نصب ( قسمت Register را خالی بگذارید ) و اجرا کنید و روی دکمه Connect کلیک کنید و فایل Unity50_1.dpd موجود در پوشه Crack را انتخاب کنید و پسورد را unity50_1 را وارد کنید تا یک درایو مجازی ساخته شود.
  • نرم افزار Unity Pro XL را اجرا کنید و در پنجره فعال سازی روی Yes کلیک کنید. سپس Transfer License Rights را انتخاب و Next بزنید. گزینه Transfer license rights from a removable media to this PC بصورت پیش فرض انتخاب شده است، Next بزنید و درایو مجازی ساخته شده را انتخاب و Next و بعد Finish بزنید.
  • در پنجره برنامه Dekart Private Disk روی Disconnect کلیک کنید و از برنامه Dekart Private Disk خارج شوید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • فایل های hotfix را نصب کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11