در حال بارگذاری...

Firewall App Blocker 1.9 قرار دادن نرم افزار در فایروال ویندوز

امنیتی / فایروال TRACKER 453383 26 شهریور 1401
Firewall App Blocker Firewall App Blocker بسیاری از نرم افزارهای کامپیوتری برای تست سریال و کدهای اکتیوسازی به سرور سایت مربوطه وصل می شوند تا اصل بودن سریال برنامه را چک کنند و به علت اینکه اکثر کاربران ایرانی از سریال های تقلبی یا کرک برنامه استفاده می کنند احتمال این که برنامه به اینترنت وصل شده و پس از مدتی پیغام اکتیو نبودن برنامه ظاهر می شود هست. بدین منظور شما می توانید با قرار دادن نام برنامه در فایروال ویندوز، مانع بروزرسانی و چک لایسنس برنامه شوید. Firewall App Blocker ابزار کم حجم، رایگان و بدون نیاز به نصب است که کاربران به کمک آن میتوانند به راحتی و بدون اینکه زمان زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند با چند کلیک ساده نرم افزار مورد نظر خود را در فایروال ویندوز قرار دهند.

توجــه
  • در صورت استفاده از آنتی ویروسی که شامل فایروال میشود ، این نرم افزار کارایی نخواهد داشت و نرم افزار را باید در فایروال آنتی ویروس قرار دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.8/5)
تصویری از محیط نرم افزار
توضیحات
  • با توجه به نوع سیستم عامل خود ( 32/64 بیتی ) نرم افزار را اجرا کنید.
  • به منوی Options => Language بروید و زبان فارسی را فعال کنید.
  • برای قرار دادن نرم افزار مورد نظر خود در فایروال ویندوز ، به روی آیکون + ( افزدون برنامه ) کلیک کنید و به مسیری که نرم افزار مورد نظر نصب شده است رفته و نرم افزار را انتخاب کنید.
  • روش دیگر برای قرار دادن نرم افزار در فایروال ویندوز ، در نرم افزار Firewall App Blocker به روی آیکون مانیتور ( افزودن فرآیند ) کلیک کنید. در این قسمت نرم افزارها و سرویس های در حال اجرا نمایش داده میشود و میتوانید با انتخاب برنامه و کلیک به روی افزودن موارد انتخاب شده به لیست نرم افزار آنرا در فایروال آنتی ویروس قرار دهید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11