در حال بارگذاری...

QFX KeyScrambler Pro/Premium 3.18.0.2 رمز گذاری بر روی اطلاعات

امنیتی SalaR 60021 13 آبان 1402
KeyScrambler KeyScrambler به شما این امکان را می دهد که بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید. واسط کاربری این نرم افزار به شما امکان رمز گذاری بر روی داده های ورودی تان را داده و بدین ترتیب فایل شما از چشم بیننده محفوظ می ماند. بروزرهای نظیر IE ،Firefox ،Chrome ،Opera ،Safari ،Maxthon ،MSN Explorer،AOLExplorer و ... اغلب در برابر حملات اینترنتی و ... آسیب پذیر می باشند، اما با استفاده از این نرم افزار خرید اینترنتی شما ایمیل، کارت های اعتباری، آدرس ها، Java، Flash، gmail، Yahoo mail، hotmail، دیالوگ های بروزرها، پسوردها و ... همگی در برابر keylogger های دیگر پشتیبانی و حمایت می شوند. به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید پسورد لازم برای ورود به ویندوز را حمایت و پشتیبانی نمایید. این نرم افزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید قابلیت رمزنگاری بر روی کنترل حساب کاربران ویندوز ویستا و Active Directory را نیز دارد.
به کمک قابلیت هایی که تنها به این نرم افزار تعلق دارد می توان از سیستم های امنیتی و حیاتی یک کمپانی در برابر هرگونه مخاطره ای حفاظت نموده و به علاوه می توان از ورود ریسک های ناشی از یک کامپیوتر به سایر سیستم ها و شبکه ی یک شرکت، جلوگیری نمود. این محصول با سایر نرم افزارهای امنیتی که در زمینه ی رمزگذاری و با متدهای احراز هویت کار می کنند، سازگار می باشد. طریقه ی نصب این نرم افزار بر روی سیستم های کامپیوتری چند گانه و یا چندین کامپیوتر به همان سادگی نصب بر روی یک کامپیوتر می باشد.
 
قابلیت های نرم افزار KeyScrambler
  • دستیابی آسان به رمز شده ی هر کلید از صفحه کلید
  • امنیت در خرید اینترنتی، ایمیل، کارت های اعتباری، آدرس ها و ...
  • حمایت و پشتیبانی از بروزرهای اینترنتی
  • رمزگذاری بر روی پسورد لازم برای Login کردن به ویندوز
  • سادگی نصب حتی بر روی چندین کامپیوتر و کامپیوترهای چندگانه
  • سازگاری و هماهنگی با سایر نرم افزارهای رمزگذار

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و در انتها پنجره رجیستر را ببندید.
  • فایل keygen.cmd را اجرا کنید و از قسمت Product گزینه Premium را انتخاب کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. PatOMat (عضو سايت)  ~ 1395/02/30

    فقط توجه کنید برای فعالسازی نسخه Premium به صورت کامل (در قسمت Login ویندوز) بعد از کرک کردن، مستقیما از طریق برنامه اونو آپدیت کنید.
    نسخه Professional مشکلی نداره.
    پس اگر نسخه 3.9 Premium کامل و میخواین سعی کنید آخرین بیلد و نگیرین تا برنامه خودش اونو آپدیت کنه.