در حال بارگذاری...

PHP 8.3.4 Final اجرای دستورات PHP تحت وب

اسکریپت SalaR 184402 11 اسفند 1402
PHP PHP یک زبان برنامه‌ نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌ است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده‌ کرد. تا ژانویهٔ سال 2013 میلادی PHP بر روی 244 میلیون وب‌گاه و 2.1 میلیون سرور وب نصب شده‌ است. این زبان در سال 1995 میلادی توسط Rasmus Lerdorf ساخته‌ شد و در حال حاضر توسعهٔ آن بر عهدهٔ گروه PHP می‌باشد.در ابتدا PHP از عبارت صفحهٔ خانگی شخصی ( Personal Home Page ) گرفته شده‌بود.
کدهای PHP توسط یک سرور وب که نرم‌افزار PHP بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورات این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای HTML قرار بگیرند. زبان PHP از نسخهٔ 4.3 به بعد قابلیت پشتیبانی از واسط خط فرمان را نیز به امکانات خود اضافه کرد. این قابلیت می‌تواند برای ایجاد نرم‌افزارهای غیر وبی و یا نرم‌افزارهایی با واسط گرافیکی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.
PHP یک نرم‌افزار آزاد است که تحت مجوز PHP انتشار یافته است. این مجوز به دلیل قرار دادن محدودیت بر روی استفاده از عنوان PHP، با مجوز همگانی گنو (GPL) سازگار نیست. PHP را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه بر روی تقریباً تمامی سیستم‌های عامل و پلتفرم‌ها وجود دارد. تمامی این استفاده‌ها رایگان است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows ورژن 8.3.4
دانلود نسخه 32 بیتی
دانلود نسخه 64 بیتی
نسخه Linux ورژن 8.3.4
دانلود با لینک مستقیم
نسخه Windows ورژن 7.4.33
دانلود نسخه 32 بیتی
دانلود نسخه 64 بیتی
نسخه Linux ورژن 7.4.33
دانلود با لینک مستقیم

سایـت سـازنــده
 (4.7/5)