در حال بارگذاری...

OxMetrics Enterprise 7.2 مدل سازی اقتصادسنجی مدرن

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 20325 11 اردیبهشت 1401
OxMetrics OxMetrics نرم افزاری برای مدل سازی اقتصادسنجی مدرن است. برنامه OxMetrics جدیدترین تکنیک های اقتصادسنجی را از روش های تک معادله گرفته تا هم انباشتگی پیشرفته، مدل های نوسانات (GARCH، EGARCH و بسیاری از انواع این مدل ها)، مدل های داده پانل استاتیک و پویا، مدل های انتخاب گسسته و مدل های سری زمانی مانند ARFIMA(p. d، q)، و X-12-ARIMA برای تنظیم فصلی و مدل سازی ARIMA. PCGive آسان برای استفاده و انعطاف پذیر است، آن را هم برای آموزش و هم برای تحقیق مناسب است. STAMP یک ماژول طراحی شده برای مدل سازی و پیش بینی سری های زمانی، بر اساس مدل های سری زمانی ساختاری است.
این مدل‌ها از تکنیک‌های پیشرفته‌ای مانند فیلتر کالمن استفاده می‌کنند، اما به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که استفاده از آنها آسان باشد -- در ابتدایی‌ترین سطح تنها چیزی که لازم است درک مفاهیم روند، فصلی و نامنظم است. کار سخت توسط برنامه انجام می شود و کاربر را آزاد می گذارد تا روی فرمول بندی مدل ها تمرکز کند و سپس از آنها برای پیش بینی استفاده کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 83 مگابایت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از سریال نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل آپدیت را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی آیکون نرم افزار داخل دسکتاپ کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید و سریال را مجدد وارد کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11