در حال بارگذاری...

PV Elite 2019 SP1 v21.00.01 طراحی مخازن تحت فشار و مبدل حرارتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 29083 1 آبان 1401
PV Elite PV Elite نرم افزار برای طراحی مخزن تحت فشار و مبدل حرارتی برای یادگیری و استفاده آسان است. PV Elite به شما امکان راه اندازی سریع و اطمینان در محاسبات کد ایمنی خود را می دهد. PV Elite به مهندسان، طراحان، برآوردکنندگان، سازندگان و بازرسان راه حل هایی ارائه می دهد که با نیازهای طراحی مخزن تحت فشار و مبدل حرارتی آنها مطابقت دارد. از آنجایی که یادگیری و استفاده از برنامه PV Elite  آسان است، برای کاربران عادی و گاه به گاه که نیاز به راه اندازی سریع و اطمینان در محاسبات کد ایمنی خود دارند، عالی است. PV Elite یک راه حل کامل برای طراحی سریع مخازن تحت فشار جدید است و همچنین مخازن موجود را ارزیابی و رتبه بندی مجدد می کند، از جمله تجزیه و تحلیل Fitness for Service است. نرم افزار PV Elite  کل کشتی را در نظر می گیرد و به تمام قوانین ضخامت دیوار و الزامات تحلیل تنش برای برج های عمودی، مخازن افقی و مبدل های حرارتی توجه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 599 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup موجود در پوشه SPLM را اجرا کنید و SmartPlant License Manager را نصب کنید.
  •  روی دکمه Display کلیک کنید تا دکمه Yes فعال شود و در پنجره Setup type گزینه License Machine را انتخاب کنید.
  • به مسیر C:\Win32App\INGR\SPLM\Bin رفته و فایل GenMachineGUI را اجرا کنید و در کادر خالی عبارت splmkey.txt را وارد کنید و Enter بزنید تا در همان پوشه فایل splmkey.txt ساخته شود. فایل splmkey.txt را باز کنید و لایسنس روبروی SPLM 2012 Machine ID را کپی کنید.
  • به روی فایل SPLM 2012 License Generator.exe موجود در پوشه License Generator کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید و در کادر خالی کلیک راست کنید و Paste را بزنید. در قسمت Service Life عدد 735 را وارد کنید و در قسمت Product گزینه های CAESAR II و PV Elite و Tank ( در صورتی که اسم اول هر کدام از گزینه های نوشته شده شبیه به هم بود، همه را تغییر دهید. تعداد 8 گزینه می شود) را پیدا کنید و seats آنها را به 100 تغییر بدید.
    مهم : سپس دکمه Ctrl روی کیبورد را نگهدارید و هر گزینه  CAESAR II و PV Elite و Tank را انتخاب کنید تا به حالت انتخاب درآمده و به رنگ آبی تغییر کنند و روی دکمه Generate Key کلیک کنید و لایسنس ساخته شده را کپی کنید.
  • به مسیر C:\Win32App\INGR\SPLM\Bin رفته و فایل license.exe را اجرا کنید و گزینه Install and Remove را انتخاب و Select را بزنید و بعد Install License Key را انتخاب و Select را بزنید و در کادر خالی لایسنسی که در بالا کپی کردید را Paste کنید و Ok بزنید تا پیام License key was successfully installed نمایش داده شود.
  • در منوی استارت Command Prompt را پیدا و اجرا کنید و hostname را تایپ کنید و Enter بزنید تا نام سیستم شما نمایش داده شود. آنرا کپی کنید.
  • مجدد فایل license.exe را اجرا کنید و گزینه Configure and test را انتخاب و Select را بزنید و بعد Select License Machine for Client را انتخاب و Select را بزنید و در کادر خالی نام سیستم خود را که در بالا کپی کردید را Paste کنید و Ok بزنید..
  • نرم افزار را با استفاده از فایل PV Elite 2019 SP1.msi نصب کنید و در قسمت License type گزینه SPLM License را انتخاب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11