در حال بارگذاری...

NoMachine 8.11.3 Win/Mac/Linux کنترل و مدیریت ویندوز از راه دور

NoMachine NoMachine نرم افزاری فوق العاده سریع با استفاده آسان جهت کنترل و مدیریت دسکتاپ از راه دور است که به شما امکان دسترسی سریع به هر رایانه ای در جهان را می دهد. از سیستم دسکتاپ خود به هر سیستمی که نرم افزار NoMachine روی آن نصب است با سرعت نور متصل شوید. NoMachine سریعترین نرم افزار مدیریت دسکتاپ از راه است که تا به حال امتحان کرده اید. تنها با چند کلیک می‌توانید به هر رایانه‌ای در جهان دسترسی پیدا کنید و طوری شروع به کار با آن کنید که گویی درست در مقابل شماست.
قبل از کار با NoMachine، باید به گیت‌وی دستور دهید که پورت‌های شبکه را به یک کامپیوتر راه دور ارسال کند. گزینه «تنظیمات سرور» که با فشار دادن دکمه «تغییر تنظیمات سرور» در دسترس می‌شود، آدرس IP دروازه را نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید کدام پورت‌ها می‌خواهید توسط دروازه ارسال شوند.
پنجره اصلی برنامه کار با آن آسان است و تمام اتصالات موجود را نمایش می دهد تا بتوانید به هر رایانه شخصی که می خواهید متصل شوید. همچنین، می‌توانید حالت نمایش را به نماد، فهرست یا فشرده تغییر دهید، رایانه‌های جدید اضافه کنید، تنظیمات پخش‌کننده و تنظیمات سرور را تغییر دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • Mac Intel OS X 10.9 to 10.11, macOS 10.12 to 12