در حال بارگذاری...

OpenRoads ConceptStation 2023 v23.00.00.78 ساخت طرح مفهومی جاده و پل

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 153229 12 آبان 1402
OpenRoads ConceptStation OpenRoads ConceptStation نرم افزاری که به متخصصان مهندسی بزرگراه این امکان را می دهد تا به سرعت طرح های مفهومی جاده و پل را در عرض چند ساعت و نه در چند روز ایجاد کنند. برنامه OpenRoads ConceptStation ابزارهای طراحی مهندسی و هزینه های مرتبط را برای تسهیل تصمیم گیری بهتر در مرحله طراحی اولیه ترکیب می کند. مهندسان و طراحان می توانند گزینه های بیشتری را در مرحله برنامه ریزی و پیش از مناقصه پروژه ارزیابی کنند. OpenRoads ConceptStation شامل افزایش بهره وری طراحی، شناسایی موارد بالقوه پرخطر و به حداقل رساندن هزینه های توسعه پروژه است. هنگامی که طراحی بهینه شناسایی شد، می توانید به راحتی مدل را در محصولات طراحی دقیق OpenRoads بارگذاری کنید تا طراحی بزرگراه و پل را ساده کنید. با تجزیه و تحلیل سریع مفاهیم نوآورانه با طرح های بهینه، هزینه کمتر و ریسک کمتر، شرکت خود را در پیشنهادات طراحی/ساخت متمایز کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.3 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل  را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup_CONNECTIONClientx64_23.00.00.10 را نصب کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. مسعود (ميهمان)  ~ 1395/08/8
    سلام اگه بخوام دوباره به حالت اول برگردونم چی؟؟