در حال بارگذاری...

Chris-PC RAM Booster 7.24.0419 + Portable بهینه سازی سرعت ویندوز

نرم افزار ویندوز / بهینه ساز ویندوز SalaR 43762 21 فروردین 1403
Chris-PC RAM Booster Chris-PC RAM Booster نرم افزاری کاربردی در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت عملکرد سیستم بوده که با پایش میزان استفاده از RAM و در هنگام رسیدن به یک آستانه حافظه پایین ، برنامه RAM Booster فرآیند آزاد سازی حافظه برای برنامه های جدید را شروع کرده و در همان زمان برنامه های قدیمی را از حافظه RAM به حافظه مجازی بر روی دیسک منتقل می کند. در واقع آن چه که اتفاق می افتد به این صورت است که زمانیکه RAM فیزیکی رایانه به طور کامل توسط برنامه های در حال اجرا درگیر می شود ، ویندوز به طور معمول برنامه های جدید را به وسیله استفاده از حافظه میانگیر پنهان بر روی دیسک تحت عنوان pagefile اجرا می کند.
قطعاً این یک فرآیند کندتر است زیرا دسترسی به بیت های اطلاعات بر روی هارد درایو ، یک فرآیند مکانیکی وقت گیرتر نسبت به دسترسی به چیپ های RAM حافظه است (هد هارد درایو به سمت راست پلاتر یعنی سیلندر و سکتور سطح دیسک و محلی که بیت ها ذخیره می شوند حرکت می کند). این بدان معنی است که برنامه های جدید اجرا شده بر روی حافظه مجازی واقع در هارد درایو ذخیره می شوند که موجب کندتر شدن عملکرد سیستم می گردد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • فایل RAMBoosterRegister.exe را حذف کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7/8/10/11