در حال بارگذاری...

Maxsurf 23.07.00.268 طراحی انواع کشتی و شناور دریایی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 28088 2 اردیبهشت 1402
Maxsurf MaxSurf نرم افزاری که قابلیت های جامعی را برای طراحی انواع کشتی و شناور دریایی ارائه می دهد. در برنامه Maxsurf اشکال بدنه منصفانه ایجاد کنید ، با الزامات پایداری مطابقت داشته باشید ، نیازهای برق را به حداقل برسانید و از خدمه و راحتی مسافر در حالت های مختلف دریا اطمینان حاصل کنید. وزن سازه را به حداقل برسانید و در عین حال از انطباق اسکلتینگ از طریق مدل سازی اولیه و تحلیل تنش سازه های تیر و صفحه اطمینان حاصل کنید. برنامه MaxSurf از یک مدل سه بعدی پارامتری واحد کار می کنند که ارتباطات و هماهنگی صاف بین اعضای تیم مختلف و فعالیت های طراحی را تسهیل می کند.
Maxsurf Advanced برای طراحی ، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی انواع کشتی های دریایی کاربرد دارد. خلاقیت خود را با مدل سازی سریع و راحت کشتی‌های پیچیده با استفاده از سطوح NURB 3D به صورت پویا بریده کنید. داده های انعطاف پذیر ، مدل سازی مش و اتوماسیون منحنی و اتصالات سطح شما را قادر می سازد تا به سرعت مدل هایی را برای تجزیه و تحلیل یا اصلاح عروق موجود تولید کنید. تیم معماری نیروی دریایی خود را با طیف گسترده ای از ابزارها برای طراحی نیروگاه های قدرت ، بادبان ، تجاری و دریایی ساخته شده از مواد فولادی ، آلومینیوم ، چوب یا مواد کامپوزیت فعال کنید.
Maxsurf Ultimate با افزودن پایداری آسیب احتمالی، با سخت‌ترین الزامات و چالش‌های طراحی مطابقت داشته باشید. پیش بینی روش پراش تابش و پویا ، دامنه زمان ، تجزیه و تحلیل ساختاری به طیف گسترده ای از ویژگی های موجود در Maxsurf Advanced است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 918 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل  را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با استفاده از فایل Setup.exe نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • از قسمت Add or remove programs ویندوز برنامه Bentley connection client را حذف کنید
  • فایل Setup_CONNECTIONClientx64_11.00.05.44.exe موجود در پوشه Patch را نصب کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Readme موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11